۱۷ تا ۲۱ آبان
تاریخ
۶ روزه
مدت
صربستان
مکان
2/10
قدرت بدنی
همه سنین
سن

✅سفر به اروپا بدون ویزا!

✅بلگراد پایتخت جمهوری صربستان

✅رزرو آنلاین این تور بدون نیاز به پرداخت وجه می باشد.

صربستان (به صربی: Србија)، با نام رسمی جمهوری صربستان، یک کشور محاط در خشکی در مرکز جنوب خاوری اروپااست که بخش جنوبی جلگهٔ پانونی و جنوب شبه‌جزیره بالکان را دربرگرفته‌است. این کشور با مجارستان در شمال، رومانی و بلغارستان در شرق، جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو در جنوب، کرواسی و بوسنی و هرزگوین در غرب هم‌مرز است. بلگراد پایتخت این کشور است.

بلگراد ( شهر سفيد ) پايتخت صربستان يكي از شهرهاي كهن و تاريخي منطقه بالكان است. وسعت اين شهر و حومه آن بيش از ۱۵۰ كيلومتر مربع مي باشد.شهر بلگراد در ۱۳۲ متري از سطح دريا و در عرض جغرافيايي ۴۴ درجه و ۴۸ دقيقه به سمت شمال و طول جغرافيايي ۲۰ درجه و ۲۸ دقيقه به سمت شرق قرار دارد.

جاذبه های گردشگری بلگراد: از نقاط مهم و توريستي شهر مي توان به مجلس شورای ملی ، میدان جمهوری ، آدا سیگانْلیا ، خیابان اِسکادارلیا ، برج‌های کالِمِگدان ، قهرمان کالِمِگدان ، میکسِر هاوس و  کلیسای سنت ساوا می توان اشاره کرد.

آب و هوای بلگراد: آب و هوا در اینجا سرد نیست و عموما گرم و معتدل است. بارندگی در بلگراد در تمام سال بسیار زیاد است. این اتفاق حتی در خشک ترین ماه سال نیز رخ می دهد. آب و هوا برطبق سامانهٔ طبقه بندی اقلیمی کوپن Cfa در نظر گرفته می شود. متوسط دما در اینجا ۱۲٫۳ سانتی گراد است. در سال میانگین میزان بارش به ۶۶۳ میلی متر میرسد.

✅لیست هتل ها :

محل حرکت شیراز . فرودگاه بین المللی
زمان حرکت  ۱۷ آبان ۱۳۹۶
زمان بازگشت ۲۲ آبان ۱۳۹۶
لوازم مورد نیاز پاسپورت با حداقل ۵ ماه اعتبار ٬ لباس و لوازم شخصی
این تور شامل
بلیط رفت و برگشت ترکیش ایر بیمه مسافرتی
۴ شب اقامت در بلگراد در هتل ۳ تا ۵ ستاره به انتخاب شما همراه با صبحانه یک گشت شهری با ناهار در بلگراد
یک گشت خرید در استانبول با ناهار
این تور شامل نمی شود
سایر وعده های غذایی
 وعده های غذایی ناهار و شام
برچسب : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,